Jak reklamovat nebo vrátit šperk?

Vratka nebo odstoupení od smlouvy

Jak vrátit šperk

Nesedí vám velikost? Nebo jste si nákup rozmysleli či šperk nesplňuje Vaše očekávání? Můžete ho do 60 dnů vátit! Online a během chvilky.

Vrátit zboží bez udání důvodu je možné. Zboží, které vracíte, může být rozbalené a vyzkoušené, ale nesmí být opotřebované či nošené.

Chcete vrátit jen část zboží? Pokud si chcete část zaplaceného zboží ponechat, můžete jednoduše vrátit zbylé položky.
Máte nárok ze zákona na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od obdržení objednávky, u nás tuto lhůtu prodlužujeme až na 60 dnů. Jakmile obdržíme vrácené zboží, vrátíme Vám peníze do 14 dnů zpět na Váš účet.

Provedeme vás vrácením zboží v 5 snadných krocích:

  1. Přihlaste se do svého účtu. Pro přístup do osobního účtu klikněte na odkaz v horní části naší webové stránky. Nejste registrovaní? Nevadí, tak se zaregistrujte pod emailem který jste uvedli v objednávce, stačí použít funkci „obnovit heslo“
    Vrácení a reklamace
  2. Vyberte produkty, které chcete vrátit.
  3. Zkontrolujte, doplňte poznámky a číslo účtu, kam vám vrátíme případný přeplatek v případě dobírky.
  4. Odešlete nám balíček – vhodně zabalte vrácené zboží nejlépe do původní krabice a do zásilky přidejte číslo objednávky. Pokud krabičku už nemáte, uložte šperk do jiné krabičky tak, aby nedošlo k poškození při přepravě. Balení a způsob doručení, který využijete, by měly být bezpečné. Neneseme zodpovědnost za produkty, které se poškodí nebo ztratí v průběhu doručování.

   Odešlete zboží některým ze způsobů:  

     - Obsluze nahlaste 8místný vratkový kód 99116881.

     - Obsluha na základě kódu vygeneruje štítek a ten nalepí na zásilku.

     - Zásilku si na podacím místě vyzvedne náš kurýr a odveze ji zpátky e-shopu.

     - V případě vrácení bude z ceny odečteno 80 Kč.

     - Silvex 925 s.r.o., Zvěřinova 3457/4 F2.101, 130 00 Praha 3.
     - e-mail: reklamace@silveamo.cz, mobil: +420 608 131 561

Vrácené zboží nezasílejte na dobírku. Taková zásilka bude odmítnuta a vrácena na vaši adresu.
 

5. Abychom mohli proces dále sledovat, prosíme Vás o zaslání sledovacího kódu zásilky na náš e-mail reklamace@silveamo.cz nebo na telefon +420 608 131 561 prostřednictvím SMS.

Na co se nás často ptáte?

Jak a kam můžu zboží vrátit?

Nepoužité zboží u nás můžete vrátit do 60 dní. Vrácení zboží je snadné. Stačí vyplnit online vratkový formulář. Po jeho vyplnění se vám zobrazí všechny potřebné informace k vrácení zboží. Zboží prosím zasílejte nepoužité a v původním obalu. Děkujeme!

Za jak dlouho mi budou vráceny peníze?

Jakmile k nám zboží dorazí, jen zkontrolujeme, zda není nějakým způsobem poškozeno, a pokud je v pořádku, peníze vám vrátíme co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od doručení balíku.

Je možné si vrácené zboží vyměnit za jiný product z e-shopu?

Pro výměnu zboží platí vesměs stejná pravidla jako pro vrácení. Zboží, které vracíte, musí být nepoužité a v původním obalu. Peníze vám vrátíme a uděláte novou objednávku. Děkujeme!

Co nemůžu vrátit?

Mějte prosím na paměti, že šperky, které prošly individuální úpravou (např. gravírováním), nelze vrátit ani vyměnit. Z hygienických důvodů zboží, které vracíte, může být rozbalené a vyzkoušené, ale nesmí být opotřebované či nošené. 

Máte papírový formulář?

Jestli se vám nechce klikat, klidně můžete vyplnit formulář odstoupení od smlouvy.
Ten vytiskněte, přiložte a společně zašlete na níže uvedenou adresu. Svou žádost můžete napsat volnou formou.
O průběhu Vás budeme informovat emailem. 

Reklamace (odpovědnost za vady)

Jak reklamovat šperk

Našli jste na zboží závadu do 24 měsíců od koupě?

Je nám líto, že jste se dostali do situace, kdy potřebujete řešit reklamaci produktu. Budeme se snažit vám proces reklamace co nejvíce zpříjemnit a průběžně vás informovat.
Reklamaci včetně případného odstranění vady vyřešíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů. O vyřízení vás budeme informovat e-mailem.

Provedeme vás reklamací zboží v 5 snadných krocích:

  1. Přihlaste se do svého účtu. Pro přístup do osobního účtu klikněte na odkaz v horní části naší webové stránky. Nejste registrovaní? Nevadí, tak se zaregistrujte pod emailem který jste uvedli v objednávce, stačí použít funkci „obnovit heslo“    Vratit Nová reklamace
  2. Vyberte produkty, které potřebujete reklamovat.
  3. Doplňte detaily o problému a zvolte způsob, jakým bychom reklamaci vyřešili k vaší co největší spokojenosti.
  4. Odešlete nám balíček – vhodně zabalte vrácené zboží nejlépe do původní krabice a do zásilky přidejte číslo objednávky. Pokud krabičku už nemáte, uložte šperk do jiné krabičky tak, aby nedošlo k poškození při přepravě. Balení a způsob doručení, který využijete, by měly být bezpečné. Neneseme zodpovědnost za produkty, které se poškodí nebo ztratí v průběhu doručování.

   Odešlete zboží některým ze způsobů:  

     - Obsluze nahlaste 8místný vratkový kód 99116881.

     - Obsluha na základě kódu vygeneruje štítek a ten nalepí na zásilku.

     - Zásilku si na podacím místě vyzvedne náš kurýr a odveze ji zpátky e-shopu.

     - V případě reklamace je doprava k nám zdarma.

     - Silvex 925 s.r.o., Zvěřinova 3457/4 F2.101, 130 00 Praha 3.
     - e-mail: reklamace@silveamo.cz, mobil: +420 608 131 561
     - V případě úspěšné reklamace Vám vrátíme 80 Kč.

Vrácené zboží nezasílejte na dobírku. Taková zásilka bude odmítnuta a vrácena na vaši adresu.
 

5. Abychom mohli proces dále sledovat, prosíme Vás o zaslání sledovacího kódu zásilky na náš e-mail reklamace@silveamo.cz nebo na telefon +420 608 131 561 prostřednictvím SMS.

Co nemůžu reklamovat?

Nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na vady způsobené:

Podaná reklamace kupujícího může být také zamítnuta. Nejčastější důvod zamítnutí reklamace je špatné nebo nevhodné používání zboží nebo jeho úprava.

Formulář odstoupení od smlouvy a reklamace naleznete zde.

sledovat stav reklamací

Jak nás můžete kontaktovat?

E-mail:info@silveamo.cz
Adresa: Silvex 925 s.r.o., Zvěřinova 3457/4, 130 00 Praha 3
Mobil:+420 608 131 561